Damperli Kamyon
Ağır yükleri taşımak ve / veya daha fazla hız ve verim ile taşımak için 6 dingil yarık yataklı tek dingilli damperli kamyonlar taşıyoruz. Malzeme taşıma, atık giderme, genel inşaat veya diğer çeşitli sektörlerde çalışın, aradığınız modelleri proje özelliklerine göre yapılandırdığınızdan emin olabilirsiniz.
* Yol ekipmanlarının tamamı için bir CDL ve Otomatik Sigortaya ihtiyaç duyuyoruz.
Belden kırma kamyonları mı yoksa otoyollu kamyonları mı arıyorsunuz? Ağır kiralık bölümümüzü ziyaret edin .
Damperli Kamyon Kiralama Avantajları
Damperli Kamyon Kiralama Avantajları

kiralık damperli kamyon
Bölgedeki işletmeler ve endüstriler, çok çeşitli uygulama ve ortamlarda otoyoldaki damperli kamyonları kullanmaktadır. Yıkım ve inşaat, madencilik ve agrega veya kaldırım ve yol bakım işlerinde çalışın, bir damperli kamyon kiralamak, ekipman satın almak zorunda kalmadan aradığınız verimliliği sağlar. Ekipmanı depolarken, taşırken ve bakımını yaparken ortaya çıkan maliyetleri elerken sadece ihtiyaç duyduğunuz birimler için ödeme yaparsınız.
Bir damperli kamyon kiralamak, birçok işletme için mantıklıdır:
- Geçici olarak sınırlı bir harcama bütçesi üzerinde işlem yapmak
- Talep ya da yoğun sezonda bir artış yaşanıyor
- Tamir edilen bir damperli kamyonun değiştirilmesi
- Sık değişen projeler ve uygulamalar ile
- Satın almadan önce bir model denemekle ilgileniyorum
Damperli kamyon kiralamanın faydaları
Damperli kamyon, her türlü malın nakliyesi (kamyon taşımacılığı) ve inşaat molozlarının kaldırılması için kullanılır.
Hafriyat işleri sırasında her zaman ihtiyaç duyulur, şantiyenin hazırlanması aşamasında zaten ihtiyaç duyulacaktır ve ayrıca çukurların, hendeklerin ve diğer binaların yapımında yardımcı olacaktır.
Bireyler, inşaattan daha fazlası için bir damperli kamyon kiralayabilir. Örneğin, kulübenize turba, kırma taş teslim edin. Ayrıca bir damperli kamyon kullanarak toprağı veya çöpü de dışarı çıkarabilirsiniz .
İnşaat molozlarının çıkarılması için her zaman kullanılırlar. Gövde, çöplerin otomatik olarak boşaltılmasını sağlar, bu nedenle kiralamak zaman kazandırabilir, bu da bir damperli kamyon kiralamak anlamına gelir.sabit kasalı kamyon kiralamaktan daha ekonomik olacaktır. Müşterinin ilgi alanına göre hem yerli hem de ithal damperli kamyon kiralayabilirsiniz.
İnşaat, büyük ölçekli inşaat molozlarının oluşumuna katkıda bulunur – bu, şantiyedeki çalışmaların sonucudur. Bu tür çalışmalar sırasında, şantiyeyi “karmaşaya” sokmamak, günün 24 saati üretim döngüsünü sağlamak için her zaman inşaat kalıntılarını kaldırmak gerekir. Her türlü şirket, çöplerin tutarlı bir şekilde ortadan kaldırılması için yalnızca hazırlanmış sitelere çıkarılmasını sağlayabilir.
İnşaat “çöpünün” kaldırılmasının fiyatı, çöpün kendisine ve kaldırma müşterisi tarafından yüklenme hızına bağlı olarak her durum için farklı şekilde hesaplanır.
Giderek daha az sayıda işletme, işleri için ihtiyaç duydukları inşaat ekipmanlarını satın alıyor ve kiralıyor. Bu, bir dizi iyi avantaj sağlar, yani:
1. Paradan ve zamandan tasarruf.
2. İyi para için kiralık ekipman üzerinde çalışma yeteneği.
3. Damperli kamyonun bakım, depolama, onarım, yakıt ikmali gerektirmez.
4. Servis personelinden sürücüleri çeşitli görevleri yerine getirmeleri için davet etme imkanı.
5. Damperli kamyon kiralamak fiyat sizi üzmez, personelin disiplinsizliği, işçiler için sigorta ve güvenlik önlemleri ile sorunu çözer. Sitelerdeki damperli kamyon şoförleri özverili bir şekilde görevlerini yerine getiriyorlar ve ekipman boşta durmuyor, paranızı “yiyor”. Damperli kamyon hizmetleri günün her saati ziyaretçilere açıktır. Bir damperli kamyon kiralamak, toprağı ve döküntüleri kaldıracak bir makine için gereksiz aramalardan tasarruf etmenize yardımcı olur.
Damperli kamyon kiralamanın daha başka faydaları
Modern özel ekipmanlar günümüzde hayatın birçok alanında kullanılmaktadır. Moskova bölgesinde bir damperli kamyonun kiralanması özellikle inşaat sektöründe talep görmektedir. Farklı ölçeklerdeki nesnelerde, çeşitli amaçlar için makineler kullanılır, teknik, işle daha hızlı ve daha kolay başa çıkmaya yardımcı olur. Birçok şirkette kiralık damperli kamyon siparişi verebilirsiniz.
Zorunlu bir makine olarak, hemen hemen her şantiyede bir damperli kamyon bulunur. Yardımı ile çöp, kar, toprak çıkarılır, dökme malzemeler taşınır. Tüm avantajlarıyla birlikte, bu tekniğin yüksek bir maliyeti vardır ve bakım ve onarım için küçük bir maliyeti yoktur. Bu durumda, bir kerelik kullanım için bir damperli kamyon satın almak pratik değildir ve birden fazla makine gerekiyorsa, maliyetler çok yüksek olacaktır. Tüm şirketler bu tür masrafları karşılayamaz, bu nedenle en iyi çözüm uzman bir şirketten özel ekipman kiralamaktır.
Tabii ki, sadece kuruluşların özel arabaların hizmetlerine ihtiyacı yoktur, bazen sivil amaçlar için, tarım sektöründe, imalat ve sanayi alanlarında, kamu sektöründe vb. Bir damperli kamyon kullanılır.
Bir kamyon veya damperli kamyon, herhangi bir yol yüzeyinde kros kabiliyetini gösteren ağır bir SUV olarak karakterize edilir. Damperli kamyonlar yük kapasitesine ve dingil mesafesine göre ayrılır. Genellikle damperli kamyonlar her zaman talep görmektedir, ancak bunların tümü inşaatın ölçeğine bağlıdır. Böyle dar profilli bir teknik var ki şantiyelerde pek görülmez ama damperli kamyon birbirinin yerine geçemez. Çok yönlülüğü, boşaltma hızı tekniği benzersiz kılar.
Bir şantiye kurduysanız, elbette bir damperli kamyon kiralamak satın almaktan daha kolaydır. Ayrıca, işi basitleştirecek ve hızlandıracak bir sürücü ile ekipman kiralamak en iyisidir. Kiralamak daha da kârlıdır çünkü ekipmanı servis etmek için insanları işe almanıza gerek yoktur, büyük bir makine daha fazla dikkat gerektirir. Bu faktör, şantiyenizde bir asistan seçerken de önemlidir.
Bir damperli kamyon yardımıyla yapı malzemeleri kolayca teslim edilir. Dökme yüklerin bir damperli kamyonda taşınması, hızlı boşaltma ve güvenli taşıma sağlar. Farklı taşıma kapasiteleri ve arazi sürüşü kabiliyetine sahip damperli kamyonlar, sizin için doğru ekipmanı seçmenizi mümkün kılar. Küçük boyutlu arabalar oldukça hareketlidir, dar alanlarda kolayca hareket eder ve genel amaçlı otoyollarda da izin verilir.
Damperli kamyonun tasarımı yüksek mukavemet ve güvenilirliğe sahiptir. Güçlendirilmiş yaylara sahip süspansiyonlar, makinenin devrilme olasılığını ortadan kaldırır ve tasarım, yükü eşit olarak dağıtacak ve lastiklere aşırı yük binmeyecek şekilde tasarlanmıştır. Özel ekipman pazarı sürekli olarak yenilenmektedir, bu nedenle uzman şirketlerden oluşan filo, yeni marka ve damperli kamyon modellerinin seçimi açısından zengindir.
Damperli kamyonları sadece kuruluşlar ve inşaat şirketleri değil, bireyler de kiralamaktadır. Hizmetler hem tüzel kişiler hem de bireyler için mevcuttur, bu nedenle sıradan insanlar kendi amaçları için kolayca araba kiralayabilir. Geçici kullanım için, aynı anda gerekli sayıda araba sipariş edebilirsiniz. Aracınız çalışmaya hazır halde size teslim edilecektir. Uzman şirketler, ekipmanın tam hizmetini ve zamanında onarımını sağlar, bu nedenle burada müşteriye güvenilirlik ve hizmet kalitesi garanti edilir. Müşteri kiralama süresini kendisi belirler ve ekipman birkaç saatliğine de kiralanabilir.
Kiralama fiyatı şartlara bağlıdır, kiralanan araç sayısı, damperli kamyon tipi, nesnenin uzaklığı ve sürücüden alınan hizmetler de dikkate alınır. Tecrübesiz bir şekilde makineyi kendiniz kullanırsanız, yanlış manevralar yapabilir ve teknisyene zarar verebilirsiniz. Bu da hizmetin nihai maliyetine dahildir.
Büyük inşaat organizasyonları, büyük ölçekli çalışmalardan dolayı yeterli donanıma sahip olmadıklarında damperli kamyon kiralamayı da kullanırlar. Kiralama hizmeti veren bir firma seçerken itibara, müşteri incelemelerine ve bu alandaki çalışma süresine dikkat edin. Her zaman önceden yöneticilere danışabilir ve ilgi çekici noktaları netleştirebilirsiniz. Ayrıca metalik olmayan malzemeleri her zaman teslimatla birlikte hemen sipariş edebilirsiniz.
Mini Damperli Kamyon Güvenlik Sorunu
Mini Damperli Kamyon Güvenlik Sorunu
Mini ön damperlerin güvenli kullanımı için yeni bir kılavuz, resmi olarak kabul edilmeden önce tartışılmak üzere taslak halinde yayınlandı.
Kılavuz, İnşaat Ekipmanları Kiralama Derneği (CPA) tarafından yayınlanmıştır.
Son yıllarda mini damperler (damperler) hafriyat işlerinde en tehlikeli makine haline geldi ve yaralanmalar tipik olarak toprağı çıkarırken makinenin devrilmesinden veya yükleme sırasında çarpmasından kaynaklanır.
İnşaat sektöründeki endişelerin bir sonucu olarak, gelecekteki olayları önlemek için 2016’nın sonlarında mini damperli kamyonlar için bir endüstri forumu oluşturuldu. Daha sonra, bir grup oluşturuldu ve 2018’in başlarında belge üzerinde çalışmaya başladı. Grup, işverenleri ve işletme sahiplerini, müşterileri, yüklenicileri, kullanıcıları, üreticileri, ithalatçıları ve Sağlık ve Güvenlik Kurumu’nu (SEÇ) içerir. Toprak koşulları, operasyonlar ve eğitim dahil olmak üzere belirli konu alanlarına odaklanmak için dört alt grup oluşturulmuştur. Dört çalışma grubunun her biri tarafından üretilen içerik artık tek bir belgede birleştirildi.
Kullanım kılavuzu, makine seçimi, planlama, denetim ve güvenli kullanımı kapsar. Kabinli mini damperli kamyonların (damperli kamyonlar) kullanımı giderek daha yaygın hale geliyor; bu amaçla kılavuz, mini damperli kamyona toprak yüklerken operatörün kabinde kalmasına izin vermek için yapılması gereken bazı hususları ve dikkate alınması gereken hususları özetlemektedir. .
Hangi Kamyon Daha Karlı
Hangi KAMAZ kiralama daha karlı?
İnşaat işi süresince damperli kamyon kiralamak, kendi özel araç filosunu sürdürmenin ekonomik olarak uygun olmadığı birçok küçük inşaat şirketi için karlı bir seçenektir.
Kiralık arabayı seçerken, harcanan paranın en iyi oranını ve sonuçta ortaya çıkan performansı elde etmek için öncelikle ana teknik özelliklerine dikkat etmelisiniz.
Son yıllarda ortaya çıkan birçok yeni yabancı damperli kamyon markası ile yerli KAMAZ kamyonları hala şantiyelerde çalışıyor. Bu üreticinin birçok benzerliği olan üç ana modeli hala bazı temel farklılıklara sahiptir.
KAMAZ-55111 ve KAMAZ-65115’in hız özellikleri ve yakıt verimliliği karşılaştırıldığında, bu modeller neredeyse aynı şekilde davranır. Ancak 65115 modelinin 55111 modelinden% 15 daha yüksek yük kapasitesine sahip olduğu ve yakıt verimliliğinin sadece% 4 daha kötü olduğu göz önüne alındığında, KAMAZ-65115 kullanıldığında, kir çıkarma fiyatının 1 ton cinsinden, yaklaşık %8 oranında azalır.
Önemli bir parametre, KAMAZ-65115’te, kabin süspansiyonunun tasarımı nedeniyle sürücü için daha konforlu koşulların varlığıdır. Kabin hidrolik asansörü, araç bakımında ek kolaylık sağlar.
Tek uçuşta 20 ton kargo taşıyabilen KamAZ-6520, önemli ölçüde daha yüksek taşıma kapasitesine sahiptir ve bu da toprağın daha hızlı çıkarılmasını sağlar. Yapısal olarak, bu araba önceki markalardan önemli ölçüde farklıdır. KAMAZ-6520, artan taşıma kapasitesini sağlayan 320 beygir gücünde artırılmış bir motorla donatılmıştır. Üreticiye göre, bu tür damperli kamyonlar, önceki motorların kaynağının neredeyse iki katı olan 750 bin kilometrelik bir kaynağa sahip.
KAMAZ tarafından üretilen yeni araçlar, daha uygun tekerlek montajına sahiptir, bu da yanlış kurulum nedeniyle oluşan göbeklerde yanlış hizalamanın önlenmesini sağlar. Tekerleklerin poyralara on pimli sabitlenmesi, daha önce sabitleme için kullanılan kama kelepçesine kıyasla daha başarılı bir seçenektir.
Kamyon türleri
Kamyon türleri
Farklı özelliklere sahip dökme ve dökme yüklerin toplu taşıma hacmi, belirli bir kargo kategorisinin belirli koşullar altında taşınması için bir dizi özel damperli kamyon tasarımı oluşturma ihtiyacını belirler.
Damperli kamyonlar yedi ana özelliğe göre sınıflandırılabilir:
1) ana amaç – inşaat, tarım, taş ocağı, son derece uzmanlaşmış (beton kamyonları, maden kamyonları, vb.);
2) taşıma kapasitesi – küçük (2 tona kadar), orta (2 … 6 ton), büyük (7 … 14 ton), ekstra büyük (ağır yükler), (14 tondan fazla);
3) vagon tipi – bir damperli kamyon (römorksuz tek), bir damperli kamyon (bir veya iki damperli römorklu bir damperli kamyon traktörü), bir damperli römork, bir yarı römork damperli kamyon;
4) karayollarında çalıştırma gerekliliklerine uygunluk (yol kısıtlamaları) – her türlü yolda veya sınırlı kullanımda kullanım için uyarlanmış (sadece köprüde 100 kN’den fazla olmayan bir yüke izin veren yollar için);
5) arazi ağır hizmet tipi (BelAZ tipi), yol (4X2 veya 6X4 tekerlek düzeni), arazi (tekerlek düzeni 4X4, 6X6, vb.);
6) platformu boşaltma yöntemi – tek taraflı sırt, tek taraflı yana, iki taraflı yanlara, üç taraflı arka ve yanlara;
7) bir römorkla çalışmaya uygunluk – tek bir damperli kamyon (bir römorkla çalışmak için uyarlanmamış), bir damperli kamyon-traktör (gerekli tüm cihazlara ve bir römorkla çalışmak için uygun motor gücüne sahiptir).
Ana operasyonel nitelikleri belirleyen özelliklerin kombinasyonuna göre ülkemizde en yaygın olarak kullanılan damperli kamyonlar da yedi gruba ayrılabilir.
Grup I. Arkadan boşaltmalı orta hizmet tipi inşaat damperli kamyonlar (4 … 6 ton), tek çalışma için (römorksuz) tasarlanmıştır. Ülkemizde bu grubun damperli kamyonları en çoktur (ZIL-MMZ-555, ZIL-MMZ-4502, ZIL-MMZ-4505, GAZ-53A; teknik özellikler Ek 1’de verilmiştir).
Bu damperli kamyonların ağırlık parametreleri, herhangi bir kategorideki yollarda çalışmasına izin verir. Grup I damperli kamyonların taşınması
amaçlanan ana yükler toprak, kum, kil, kırmataş, çakıl, asfalt, beton, harç, inşaat atıkları vb.
Yükün taşıma özellikleri (yoğunluk, yapı, akışkanlık, akışkanlık), her şeyden önce damperli kamyon platformunun tasarımı için gereksinimleri belirler. En önemli parametre platformun hacmidir. İstatistikler, ana yapı malzemelerinin 1,4 … 1,6 t / m3 yoğunluğa sahip olduğunu göstermektedir ( bkz. tablo 1). Buna dayanarak, söz konusu damperli kamyonlar için taşıma kapasitesi ve platform hacminin optimal oranı 1,4 … 1,6 t / m3’tür. Örneğin, 6 ton yük kapasiteli bir damperli kamyon ZIL-MMZ-4505, platformun iç geometrik hacmi 3,8 m3 ( 6:3.8=1.58 t/m3 ) .
Bir inşaat damperli kamyon platformunun tasarımı için önemli bir gereklilik, sıkılıktır – gevşek ve yarı sıvı kargoların taşınması sırasında kayıpların hariç tutulması. Bu gereksinim, büyük ölçüde, tek taraflı geriye boşaltmalı ve tek açılır bagaj kapağı olan bir platform tarafından karşılanır. Bu boşaltma yöntemi, bir inşaat damperli kamyonun çalıştırılmasının birçok durumunda, örneğin, planlama çalışması yaparken veya çöpü bir çöp sahasına taşırken, boşaltma “çöplükte” yapıldığında gereklidir. Söz konusu grubun damperli kamyonları için bu yöntem de yeterlidir. Damperli kamyonlar bir römorkla çalışmak üzere tasarlanmamıştır – çoğu durumda sıkışık şantiyelerde çalışmak karayolu trenlerinin manevra yapmasına izin vermez.
Taş, donmuş toprak, inşaat molozu gibi ağır yüklerin ekskavatöre yüklenmesi, platform parçalarında büyük konsantre şok yüklere neden olur. Bu, platformun gücüne artan gereksinimler getirir.
Ekskavatör kepçesinden düşen yükün kabine zarar vermesini önlemek için platformun ön tarafında bir kanopi güçlendirilerek arka duvar ve kabin camı korunur.
İnşaat damperli kamyonlar için spesifik motor gücü (motor gücünün damperli kamyonun toplam kütlesine oranı) 7 … 9 kW / t aralığında seçilir.
Damperli kamyonun manevra kabiliyetini artırma arzusu, ZIL-MMZ-555, ZIL-MMZ-4502, ZIL-MMZ-45021 damperli kamyonlar için ZIL-130D1 şasisinin kullanımını açıklarken, açık kasa kamyonun 3800 tabanı vardır. mm.
Uzun süreli çalışma, kısa dingil mesafeli damperli kamyonların bir dezavantajını da ortaya çıkardı – kaygan yollarda dengesizlik. Bir damperli kamyonun yüksek hızlarda beceriksiz veya dikkatsiz sürülmesi durumunda, damperli kamyonun kayma vakaları kaydedildi. Bu, tasarımcıları en yeni ZIL-MMZ-4505 modelinin inşaat damperli kamyonunda 3800 mm tabanlı ZIL-130B2 şasisini kullanmaya zorladı.
İstatistikler, kural olarak, inşaat damperli kamyonlar için bir yolculuğun uzunluğunun ortalama 10 … 30 km olduğunu ve bazen, örneğin, planlama çalışmaları sırasında birkaç yüz metre olduğunu göstermektedir. Bu gibi durumlarda, sürücü genellikle vardiya sırasında kabine girip çıkmak zorundadır. Kabine girmek ve kabinden çıkmak için en uygun koşullar, kabin-arka-motor şemasına göre kabin düzeni ile sağlanır.
İnşaat damperli kamyonların çalışmasında, yerleşik normu aşan sık sık aşırı yükleme vakaları vardır. Bunun nedeni, taşınan malların yoğunluğundaki geniş yayılma ve yük miktarının ağırlıkça değil, hacimce genel olarak kabul edilen yaklaşık muhasebesinden kaynaklanmaktadır.
Bu nedenle, damperli kamyonların güvenilirliği ve bakım kolaylığı için ek gereksinimler vardır.
Grup II. Bir damperli römorkla (bir karayolu treninin parçası olarak) sistematik çalışma için tasarlanmış ortalama taşıma kapasiteli (5 … 6 ton) inşaat damperli kamyonlar. Bu grup, örneğin, GKB-818B damperli römorklu bir ZIL-MMZ-4501 damperli kamyonu içerir.
Yük parametreleri açısından, damperli kamyonlar tüm kategorilerdeki yollarda çalışmak üzere tasarlanmıştır, ancak grup I’den farklı olarak, bu damperli kamyonlar zorlu yol koşullarında bir römorkla çalışmak zor olduğu için toprak yollarda çalışmak üzere tasarlanmamıştır. Bu damperli kamyonların temel amacı, özellikle büyük şehirlerdeki rıhtımlardan, demiryolu üslerinden, taş ocaklarından metalik olmayan malzemelerin şantiye alanlarına yerleşik güzergahlar boyunca toplu taşımadır.
Operasyonun karakteristik özellikleri, dik yokuşlar ve inişler olmayan nispeten iyi yollar; özel olarak hazırlanmış kalkış ve malların kabul noktaları, ek manevra yapmadan karayolu taşımacılığı trafiğini sağlar. Nispeten uzun nakliye mesafeleri hakimdir (15…25 km). Yükleme daha çok sabit yükleme araçlarıyla gerçekleştirilir: konveyörler, bunkerler, ekskavatörler. Aynı yükün uzun süreli taşınması ile açıklanan grup I damperli kamyonlara göre aşırı yükler daha az görülür. Ana yükler, yarı sıvı yükler (beton, çözümler) hariç, grup I damperli kamyonlarla aynıdır. Bu nedenle, gövde sızdırmazlığı için artan gereksinimler yoktur.
Bir karayolu treni için zorunlu bir gereklilik, yanlardan boşaltma imkanıdır. Kural olarak, bir damperli kamyonun üç tarafında bir boşaltma ve iki tarafında bir römork bulunur.
Bir römorkla çalışmak için, bir damperli kamyon-traktöre daha güçlü bir motor monte edilmelidir, karayolu treninin toplam kütlesi ile ilgili gücü en az 6 kW / t olmalıdır.
Bir damperli römorkla çalışmayı sağlamak için, bir damperli kamyon traktörüne bir dizi ek ünite monte edilmiştir: bir çift fren valfi; treyler fren tahrikini bağlamak için pnömatik çıkış: ışıklı sinyal cihazlarını bağlamak için elektrik prizi; hem traktörün hem de römorkun gövdesinin devrilme tertibatını kontrol etmek için hidrolik valf dağıtıcısı; römork devrilme tertibatının hidrolik tahrikini bağlamak için hidrolik çıkış.
Daha güçlü bir motor, ek üniteler, iki veya üç taraftan boşaltması olan bir gövde takmak, tek bir damperli kamyona kıyasla damperli kamyon-traktörün maliyetini artırır.
Grup III . Bir karayolu treninin (4X2 veya 6X4 tekerlek düzeni) parçası olarak bir damperli römorkla sistematik çalışma için tasarlanmış tarım damperli kamyonlar.
Bu grup damperli kamyonları içerir: GKB-819 römorklu ZIL-MMZ-55!M; GKB-8529 römorklu ZIL-MMZ-4504, GKB-8536 römorklu GAZ-SAZ-4509; GKB-8527 römorklu KAMAZ-55102.
Tarımda karayolu taşımacılığı, yol koşulları ve mesafeye göre iki gruba ayrılabilir. İlk grup, uzun mesafelerde nakliyedir (tahılların asansörlere ihracatı, depolardan veya fabrikalardan gübrelerin taşınması, örneğin inşaat malzemeleri ve diğer mallar için şehre geziler). Nispeten uzun mesafeler ve sadece yollardaki hareket nedeniyle, bu tür taşıma için bir veya iki römorklu karayolu trenlerinin kullanılması ekonomik olarak uygundur. İkinci grup, nispeten kısa mesafelerde ve genellikle zorlu yol koşullarında çiftlik içi ulaşımdır: toprak yollarda, tarlalarda, çayırlarda, sığ geçitlerde, hafif ahşap köprülerde sürüş; çiftlik içi sitelerde, akıntılarda, depoların içinde manevra yapmak. Bu koşullar altında, yalnızca römorksuz tek damperli kamyonlar çalıştırılabilir.
Arazi kabiliyeti, yük parametreleri, köprüler üzerinden yük dağılımı açısından, bu gruptaki damperli kamyonlar ve grup I’deki damperli kamyonlar için gereksinimler benzerdir.
Çok çeşitli malların (tarım ürünleri, gübreler, yapı malzemeleri, ev eşyaları, ekipman, paketlenmiş ve parça mallar) taşınmasına uygunluğuna göre, bu grubun damperli kamyonlarına en evrensel gereksinimler uygulanır. Bu damperli kamyonlar, örneğin çiftlik hayvanları ve kümes hayvanlarının taşınması için genellikle düz yataklı kamyonlar olarak kullanılır.
Kargo çeşitliliği aynı zamanda en çeşitli yükleme yollarını da belirler: hasat makineleri, konveyörler, biçme makineleri, ekskavatörler, vinçlerin bunkerlerinden gelen helezonlar. Çok sık manuel yükleme ve boşaltma yöntemi kullanılır.
Çeşitli kargo, yükleme ve boşaltma koşulları, bir tarım damperli kamyon platformunun tasarımı için gereksinimleri belirler. Platform, üç açıklıklı (yan ve arka) dikdörtgen bir şekle sahiptir. Yanlar alt menteşelerde açılır, bu da tekerleklerin altına kargo dökülmesini azaltır. 2 … 3 t / m3 (inşaat) ila 0,4 … 0,5 t / m3 (
çim, silaj) yoğunluğa sahip geniş bir yelpazede taşınan mallar, özellikle dökme, tarımsal damperli kamyonların üretimini zorlar. uzatma kartı setleri (Tablo 2). Bir tarım damperli kamyon platformu için en önemli gereksinim, yan sundurmalardaki boşluklardan tahıl kaybını dışlayan güvenilir sızdırmazlıktır. Bu, çıkarılabilir lastik contaların takılmasıyla sağlanır.
2. Platformun yük kapasitesi ve hacminin oranı
Platformun eksiksizliği | Ana kargolar | Taşıma kapasitesinin vücudun hacmine oranı. t/ m3 |
Uzatma kartları olmadan temel | İnşaat, mineral gübreler, çürümüş gübre, tuz vb. | bir |
Tam uzantılarla | Mısır | 0,8 |
Yüksek uzantılı | Doğranmış ot, silaj, koçan üzerinde mısır vb. | 0,4 |
Tahılın nakliye sırasında havaya uçmasını önlemek ve kargoyu atmosferik yağıştan korumak için, damperli kamyon kitinde barınak için bir tente bulunur.
Grup II damperli kamyonda olduğu gibi, bir römorkla çalışmayı sağlayan, platformu yanlardan boşaltma yeteneği zorunlu bir gerekliliktir. Damperli kamyonlar, platformun hem üç taraftan hem de iki taraftan boşaltılması ile üretilmektedir. Damperli römorklar, kural olarak, iki taraflı boşaltmaya sahiptir.
Bir karayolu treninin parçası olarak çalışırken motorun nispi gücü en az 6 kW / t olmalıdır.
Traktör damperli kamyonlarda, bir römorkla çalışmayı sağlayan ek üniteler kurulur (grup II damperli kamyonlara benzer).
Grup IV.Bir damperli römorkla (bir karayolu treninin parçası olarak) sistematik çalışma için tasarlanmış tarımsal arazi damperli kamyonlar (4X4 ve 6×6 tekerlek düzeni); bu grup şunları içerir: GKB-8535 römorklu KAZ-4540 ve GKB-8551 römorklu Ural-5557.
Bu karayolu trenleri-damperli kamyonlar, esas olarak çiftlik içi ulaşım için tasarlanmıştır. Yüksek arazi kabiliyeti, ilkbahar ve sonbaharda güvenilir arazi çalışması sağlar. Bununla birlikte, dört tekerlekten çekişli bir şasinin kullanılması, bir damperli kamyonun üretim ve bakım maliyetini önemli ölçüde artırır. Bu tür damperli kamyonların kendi ağırlığı önemli ölçüde daha fazladır.
Bu damperli kamyonların platform yapıları için gereksinimler, grup III ile aynıdır.
Grup VAğır hizmet tipi inşaat damperli kamyonlar tek operasyon için tasarlanmıştır (römorksuz); tekerlek formülü 4X2 ve 6X4. Operasyonda olan damperli kamyonlardan bu grup şunları içerir: MAZ-205, MAZ-503A, MAZ-5549, MLZ-5551, KrAZ-222, KrAZ-256, KrAZ-256B, KrAZ-6505.
Ana uygulama, büyük şantiyelerde ve taş ocaklarında dökme ve dökme yüklerin toplu taşımacılığıdır. Büyük brüt ağırlık ve aks yükleri nedeniyle, aks başına 100 kN’den fazla aks yüküne izin veren yollarda taşınabilirler.
Çoğu zaman, bu damperli kamyonlar zorlu koşullarda arazide çalıştırılır: taş ocaklarında dik çıkışlar ve inişler; şantiyeleri planlarken yerde sürüş vb. Ara viteslerde ve geri viteste çok çalışıyorlar. Kısa mesafelerde ulaşım hakimdir. Yükleme, esas olarak 3
m3’e kadar kepçe kapasiteli ekskavatörler tarafından gerçekleştirilir . Taş, kaya, donmuş zemin vb. ağır yükleri damperli kamyon platformuna boşaltırken. platformun alt ve yan taraflarında büyük şok yükleri var. Taşınan malların yoğunluğundaki büyük değişimin bir sonucu olarak aşırı yükler mümkündür. Özellikle zorlu çalışma koşulları, şasinin ve damper ünitesinin gücü üzerinde artan talepler doğurur. Grup VI.
Ağır hizmet tipi inşaat damperli kamyonlar. Ülkemizde, bu tür karayolu trenleri için damperli kamyonlar, MAZ ve KrAZ ailelerinin kamyonları bazında üretilmektedir.
Ağır hizmet tipi damperli kamyonlar, şehirlerde ve banliyölerde belirlenmiş güzergahlar boyunca dökme ve dökme yüklerin toplu ve istikrarlı bir şekilde taşınmasının organizasyonunda kullanılır. Özel olarak hazırlanmış sevk ve mal kabul noktaları, karayolu trenlerinin doğrudan akış hareketini sağlar. Güzergahlar, 100 kN’den fazla aks yüklerine izin veren yollar ve şehir caddeleri boyunca döşenmiştir. Nispeten büyük (damperli kamyonlar için) taşıma mesafeleri baskındır – 15 … 20 km. Hem traktörün hem de römorkun platformu yanlardan yük boşaltabilmelidir.
Grup VII.Kabul edilen sınıflandırmaya göre bu grup, özellikle büyük taşıma yüklerine sahip madencilik damperli kamyonları içerir. Bunlar: MAZ-525, BelAZ-540, BelAZ-540A, BelAZ-548A. Bel A3-549, BelAZ-7519, BelAZ-752. Karayolu trafiği için tasarlanmamışlardır ve bu nedenle ağırlık ve boyut kısıtlamalarına tabi değildirler. Off-road veya tek bir rota boyunca uzun süreli nakliye için özel olarak hazırlanmış yollar üzerinde çalıştırılırlar. Bu tür damperli kamyonların tasarımları, tüm grupların yol damperli kamyonlarının tasarımından önemli ölçüde farklıdır (bu kitapta ele alınmamıştır).
İnşaat işleri için damperli kamyonlar
İnşaat işleri için damperli kamyonlar
Modern zamanlarda, çoğu inşaat işi acildir ve bu nedenle uygulamalarını yalnızca özel ekipman gerçekleştirebilir. Örneğin, bir arabadaki toprağı çıkarmak veya tuğlaların çıkarılmasını organize etmek mümkün mü? Tabii ki hayır. Kamyonlar ve damperli kamyonlar tarım, madencilik, karayolu taşımacılığı vb. Bununla birlikte, her şirket bir araç filosunun tamamını tutabilecek durumda değildir. İşte o zaman ve yardımcı olabilir – belirli bir süre için kiralayın.
Şu anda, çok çeşitli kamyon markaları sunulmaktadır: KAMAZ, HOWO, MAZ. Her müşteri, kendisine en uygun arabayı tam olarak seçme hakkına sahiptir. Kural olarak, bu tür ekipmanın uzun süreli çalıştırılmasına acil bir ihtiyaç yoktur ve bu nedenle birkaç gün veya hafta boyunca kiralamak tüm zorluklarınızı çözme konusunda oldukça yeteneklidir.
Modern zamanlarda en popüler olanlardan biri HOWO damperli kamyonlardır. Ancak aynı zamanda, çok az insan, bu tekniğin, soğuk mevsimde gerçek bir kurtuluş olabilecek benzersiz bir ek ısıtma ile donatıldığını biliyor. Çalışma prensibi çok basittir. En altta, egzoz gazlarının hareket ettiği belirli bir boru sistemi döşenir. Bu tür damperli kamyonların en sık kiralanması, kaynakların böylesine parlak bir şekilde kullanılması sayesindedir. Ek olarak, tüm HOWO damperli kamyonlar, kabinin arkasına veya doğrudan gövde altına monte edilen farklı hidrolik asansörlere sahiptir.
Damperli kamyon kiralamainşaat işinin başlangıcında, bölgenin inşaat için hazırlandığı, bir temel çukurunun geliştirildiği ve kazıldığı, bertaraf için toprağın çıkarılması, temelin dökülmesi ve bina yapılarının kurulması için en çok talep gören şeydir. Bu teknikle yapılacak herhangi bir yükleme ve boşaltma işlemi mümkün olan en kısa sürede tamamlanabilir ve yüksüz yapı malzemelerinin donmasına izin vermez. Ek olarak, özellikle dört tekerlekten çekişe sahipse ve 6×6 veya 8×8 tekerlek düzenine sahipse, hiçbir off-road sorunu damperli kamyonları durdurur. Her koşulda mümkün olan en hızlı şekilde nakliye yapmanızı sağlayacaktır.
Araba tipinin seçimi, yalnızca beklenen trafik hacmi temelinde değil, aynı zamanda erişim yollarına sahip belirli bir rota temelinde de yapılır. Maz, Kamaz, Man, Ural, Tatra, Mercedes, Volvo kendilerini en iyi şekilde kanıtladılar.
Toprak çıkarmak için bir damperli kamyon
Toprak çıkarmak için bir damperli kamyon kiralayın
Damperli kamyon, günümüzde en popüler ve talep edilen özel ekipmandır. Çoğu şantiyede gerçekten vazgeçilmezdir, bu nedenle oldukça sık ve uzun süre sipariş edilir.
Bu nedenle damperli kamyon kiralama gibi bir hizmet bugün çok talep görüyor. Her yerde bir damperli kamyon kullanıyorlar ve en azından bir tür yolun olduğu her yerde: toprak , inşaat atıkları, çöp, her türlü dökme yükün taşınması için. Kural olarak, bunlar toprak, kum, asfalt, çimento, kar ve inşaat molozlarıdır.
Bu nedenle, firmalar damperli kamyon kiralayarak inşaat organizasyonlarına güvenilir, yüksek kaliteli ekipman ve bir sürücü tedarik etmektedir. Bu tür ekipman, tüm şantiyelerde, özellikle bina çerçevelerinin yapımında, temellerin dökülmesinde, yolların döşenmesinde talep edilmektedir. Kiraya olan yüksek talep, sağlıklı bir rekabete yol açmakta, verilen hizmetin kalitesinin her yıl iyileştirilmesi, iş makinelerinin ürün ve model çeşitliliğinin artmasını sağlamaktadır.
Müşteriler tarafından özel talep gören 25 adet tonik damperli kamyon hem inşaatta hem de birçok sektörde kullanılmaktadır. Bu ekipmanın düzgün çalışması için gerekli olan temel gereksinimler, hem inşaat sahalarına hem de diğer sahalara uygun erişim yollarının mevcudiyetidir. Buna karşılık, yüksek motor gücü, belirli zorluktaki bölümler de dahil olmak üzere yolun herhangi bir bölümünü geçmeyi mümkün kılar. Bu tür makinelerin yüksek yük kapasitesi, uygulama alanlarını önemli ölçüde genişletir.
Damperli kamyonlar (mini damperli kamyonlar) da çok popülerdir. Bunlar, devrilme kepçeli minyatür, manevra kabiliyetine sahip yükleyicilerdir. Onların yardımıyla, özellikle sınırlı alana sahip koşullarda, herhangi bir dökme malzemeyi taşımak çok uygundur.
Ayrıca küçük boyutlu Thwaites 4000, mini damperli kamyonlar Thwaites 2000, küçük boyutlu Ausa D400 AHG sipariş ediyorlar. Kural olarak taşıma kapasiteleri iki yüz kilogramı geçmez ve kova hacmi yaklaşık iki metreküptür. Bu teknik, dökme malzemelerin taşınması için basitçe oluşturulmuştur: beton, genişletilmiş kil beton, çimento. Bu durumda malzemeleri doğrudan beton mikserinden yüklemek de mümkündür. Ağır hizmet modelleri arasında yaklaşık 40 ton taşıma kapasiteli VOLVO ve Scania damperli kamyonlar popülerdir.
Toprak çıkarmak için bir damperli kamyon kiralayın
Damperli kamyon, günümüzde en popüler ve talep edilen özel ekipmandır. Çoğu şantiyede gerçekten vazgeçilmezdir, bu nedenle oldukça sık ve uzun süre sipariş edilir.
Bu nedenle damperli kamyon kiralama gibi bir hizmet bugün çok talep görüyor. Her yerde bir damperli kamyon kullanıyorlar ve en azından bir tür yolun olduğu her yerde: toprak , inşaat atıkları, çöp, her türlü dökme yükün taşınması için. Kural olarak, bunlar toprak, kum, asfalt, çimento, kar ve inşaat molozlarıdır.
Bu nedenle, firmalar damperli kamyon kiralayarak inşaat organizasyonlarına güvenilir, yüksek kaliteli ekipman ve bir sürücü tedarik etmektedir. Bu tür ekipman, tüm şantiyelerde, özellikle bina çerçevelerinin yapımında, temellerin dökülmesinde, yolların döşenmesinde talep edilmektedir. Kiraya olan yüksek talep, sağlıklı bir rekabete yol açmakta, verilen hizmetin kalitesinin her yıl iyileştirilmesi, iş makinelerinin ürün ve model çeşitliliğinin artmasını sağlamaktadır.
Müşteriler tarafından özel talep gören 25 adet tonik damperli kamyon hem inşaatta hem de birçok sektörde kullanılmaktadır. Bu ekipmanın düzgün çalışması için gerekli olan temel gereksinimler, hem inşaat sahalarına hem de diğer sahalara uygun erişim yollarının mevcudiyetidir. Buna karşılık, yüksek motor gücü, belirli zorluktaki bölümler de dahil olmak üzere yolun herhangi bir bölümünü geçmeyi mümkün kılar. Bu tür makinelerin yüksek yük kapasitesi, uygulama alanlarını önemli ölçüde genişletir.
Damperli kamyonlar (mini damperli kamyonlar) da çok popülerdir. Bunlar, devrilme kepçeli minyatür, manevra kabiliyetine sahip yükleyicilerdir. Onların yardımıyla, özellikle sınırlı alana sahip koşullarda, herhangi bir dökme malzemeyi taşımak çok uygundur.
Ayrıca küçük boyutlu Thwaites 4000, mini damperli kamyonlar Thwaites 2000, küçük boyutlu Ausa D400 AHG sipariş ediyorlar. Kural olarak taşıma kapasiteleri iki yüz kilogramı geçmez ve kova hacmi yaklaşık iki metreküptür. Bu teknik, dökme malzemelerin taşınması için basitçe oluşturulmuştur: beton, genişletilmiş kil beton, çimento. Bu durumda malzemeleri doğrudan beton mikserinden yüklemek de mümkündür. Ağır hizmet modelleri arasında yaklaşık 40 ton taşıma kapasiteli VOLVO ve Scania damperli kamyonlar popülerdir.

Sermayedeki toprağın çıkarılması, uzmanlaşmış şirketlerin katılımını içerir. Toprak görünümünün eşlik ettiği çalışmalar sırasında bölgede arazi ihracatı yapmaktadır. Süreç, koşullar üzerinde anlaşmaya varıldıktan ve başkente 24 saat erişime sahip özel ekipman seçildikten sonra başlar. Sipariş verdikten sonra damperli kamyonlar belirli bir siteye gelir. Bir seferde 30 tona kadar taşıma kapasitesine sahip, konveyör modunda kargo taşımacılığı yapan birkaç makinenin kullanılmasıyla sürecin sürekliliği garanti edilir. Her bir özel ekipman türü için bir işlemde kaldırılan toprağın hacmi teknik özelliklere göre belirlenir. Belirli bir bölgenin koşullarına, hacimlerine ve şartlarına göre seçilen 20-30 ton taşıma kapasiteli 33 damperli kamyon bulunmaktadır. Siteyi serbest bırakıyoruz, fazla araziyi en kısa sürede kaldırıyoruz.
Yükleme ile toprak kaldırma
EXPRESS Gurup , 16-24,5 metreküp gövde hacmine sahip Scania P380 damperli kamyon ve benzeri araçların kullanımı sayesinde mümkün olan en kısa sürede toprağı temizler . ve 19 – 30 ton yük kapasitesi. Bölgede arazi kaldırma ve yükleme işlemlerinin büyük hacimlerde ve hızlı bir şekilde gerçekleşmesi gerekmektedir. Ekskavatörler, çukurları ve hendekleri kazarken toprağı çıkarmadan önce yükler. Şirket, CASE WX210, JCB JS160W ve 5,26 – 8,19 m kazma derinliğine sahip diğer ekskavatörleri kullanıyor Müşteri, önümüzdeki görev için özel ekipman markasını kabul ediyor. Çevreyi izlemek ve maliyetleri azaltmak için pratikte uygulanan yabancı meslektaşların deneyimlerini kullanarak, Bursa’daki nesnelerden toprağın çıkarılması konusunda profesyonel düzeyde çalışmalar yapıyoruz.
Tam daire ekskavatörler veya güvenilir yükleyiciler ile toprağı damperli kamyonlara yüklüyoruz. Ardından, bitki toprağı veya bina, ıslak toprağı çöp sahasına taşıyoruz. Hızlı ve düşük maliyetle hizmet veriyoruz. Bursa’da SCANIA, JCB, HITACHI, Caterpillar marka araçlar kullanıyoruz.
Tünel açarken, günün her saatinde çalışma yapılır. Bu nedenle, araçların birikmesini ve boşta kalma sürelerini ortadan kaldırmak için düzenli depolama sahaları ile önceden kararlaştırılan özel bir ihracat programı geliştirilmektedir. Her sürücü, düzenli depolama, izin verilen idari ve teknik belgeler ile sözleşmenin bir kopyasını, geliştirici ve yüklenicinin mühürlerini içeren bir irsaliyeyi tutar.
Toprak kaldırma
Arazi, T.C. hükümeti tarafından onaylanan prosedüre göre elden çıkarılmalı ve katı kurallara ve tüm çevre standartlarına uygun olarak özel bir çöp sahasına götürülmelidir.
Şekil, Bursa’nın Merkez Bölgesinde bulunan bir nesnenin topraklarından toprağın çıkarılmasının bir örneğini göstermektedir.
Bursa’da arazinin yüklenmesi, taşınması ve elden çıkarılması için hizmetler sunuyoruz. Bu tür çalışmalara duyulan ihtiyaç, hafriyat sırasında kazılan toprağın %90’ına kadar olan kısmının işletmeye uygun olmaması ve sadece inşaat sahasında insan ve araçların hareketine engel teşkil etmesinden kaynaklanmaktadır